fredag, mars 9

ahven#1


(min och andas konst)

Lyssnar på just nu: Ted som babblar
Jobbigaste skolämnet: Foto, det skulle kunna vara så mycket bättre
Favoritcafé: Jag har börjat gilla Julius, man kan spana på folk där :]
Favorittidning: Cosmopolitan, fast såå dyyyr
Största som händer i sommar: Eeh, P&L om det blir av
Favoritplagg i garderoben just nu: Min svarta H&M klänning som mamma har krympt
Längd: 167,5
Byter gärna garderob med: Moderniteter-Amanda kanske
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart svart svart i think
I sommar kommer jag gå klädd i: Klänning och korta shorts (inte i kombination kanske, haha)
Men absolut inte i: Baddräkt
Min yngsta kusin heter: Jakob, AAAAHHH intressepil i ögaaat!
Favoritmodellen just nu: Nån klen jävel
Byxa eller kjol? kjol, alltid kjol.
Så många skor har jag: kanske 7 som jag använder
Sminktips till allmänheten: less is more, ehh typ
Du trodde att han skojade när han sa: "jag tror jag gillar dig mer än som vän" :o
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: gammelrosa alinje-formad klänning / lacksvart Friis&Company / dom här
Senast utlästa bok: Gossip girl "För det är jag värd"
På rasterna i skolan: Sofforna + prat + skratt + nyan
Mitt rum kan beskrivas som: plottrigt, grått/vitt/svart & personligt
Mig själv med tre ord: Pratglad, nere & sliten
Jag tränar: Så ofta jag orkar/hinner
Jag ville bli när jag var liten: Lärare
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Foto / Hudterapeut
Linje på gymnasiet: Media & Kommunikation

Inga kommentarer: