måndag, mars 12

paint the silence



idag var meningslös, men solig. jag känner mig orolig, stressad och korthårig. jag bokade en klipptid tills på torsdag men vette fan om jag vågar, till nån linda (?) vet nån om hon är ok? wäwäwäwääw och 2 prov, 3 deadlines (haha nu kommer alla classmates som läser detta skita ner sig) men det är faktum, 3 jävla deadlines och 2 prov på en vecka alltså.


idag köpte jag lite nya underkläder och så, och imorgon tänkte jag vara piffig om jag orkar. nya strumps och klänning (nog för att klänning är vardagsmat för mig nuförtiiin men kanske jag flashar till med nåt mer) och bloggen är inte så lockande idag så jag tror jag lyssnar vidare på min ocmusik nu.

jag som skulle spara pengar är jättesugen på en grå klänning på hortrasbutiken maguiqe! ahh kanske jag inhandlar den imorgon eller nåt i den stilen liksom. jag tror jag tänker sno den och göra mönster av den och kopiera den i alla jävla världens färger och sen ska jag skratta jävulskt med mitt röda tandkött och små djävulsläppar. jag vill sy, men jag har inte råd med snyggt tyg, och imorgon ska det änligen gymmas lite igen !

Inga kommentarer: