lördag, mars 3

performance anxiety

jag vet inte vad prestationsångest är på engelska, men "prestation ångest" is good enough.

Varje gång det är mycket som står på spel i mitt liv, så vill jag bara stänga dörren till mitt rum och lägga mig i sängen och sova tills det är över. Nu känns det så. Alltså jag pallar inte att fotografera ett speciellt ämne till en deadline! Jag bara klarar det inte ! Det säger KRASH i mitt huvud och så försvinner ALL dendär kreativiteten som befann sig där nån gång i tiden. Jag bara KAN inte prestera bra under press när det gäller fotografering.

veckoschema
MONDAY: fysikprov och inlämning i fotouppgiften (10 st svartvita foton )
TUESDAY: gordon&korpi-inlämingsuppgift "metamorhosis" eller nåt sånt
WEDNESDAY: börja jobba på vårat stora filmprojekt
THURSDAY: jobba på flashfilmen som kommer suga
FRIDAY: fortsätta jobba på flashfilmen som jag aldrig kommer bli klar med


det finns liksom nånting varje dag hela veckan att oroa sig för, det blir för mycket. jag kommer garanterat känna mig "sjuk" någon dag och stanna hemma. och plus på detta måste jag verkligen hitta ett sommarjobb. jag ringer runt som ett as men antingen så är personerna upptagna eller så ska dom inte börja gå igenom sommararbetare förrän i mars eller så får man inte tag på dom alls, eller så är det något annat problem.

jag vill göra en egen hemsida som har SKITSNYGG design att blogga på
jag vill pierca medusa och tragus
jag vill göra klart mitt typsnitt
( och komma på ett perfekt namn till det )
jag vill designa, fota och göra en bok
jag vill få tillbaka min kreativitet
jag vill kunna fysikprovet
jag vill ha en puss
jag vill att min fot ska bli bra så jag kan börja jogga i vår
jag vill få det där kvällsjobbet på nyan
jag vill flytta hemifrån
jag vill fara och shoppa
jag vill inreda en lägenhet alldeles själv med obegränsad budget
jag vill att dendär jobbiga bruden ska sluta tävla med mig om allt
jag vill vara brunett
men ändå blondin
och jag vill bli snygg till beach -07 !

DET SVIDER

Inga kommentarer: