fredag, mars 23

praktikant, day five



första veckan är nu avklarad, och jag är nöjd med tillvaron. var nyss in på ålandstidningens hemsida och läste lite bloggar. haha fyfan vad vad jag skrattade när jag läste zandras. jag kan citera.

"Jag kan acceptera att jag prytt Ålandstidningens framsida med en dubbelhaksbild storlek bauta. Det är godtagbart enbart för att jag spelade saxofon (alltså, jag spelar inte saxofon vanligtvis. Det var ett test. Ett saxofon-test). Okej. Folk fick skratta lite och peka. Haha, kolla dubbelhakan. Fine, det bjussar jag på.

Men nu har det gått över gränsen för vad jag kan tolerera när det gäller dubbelhaksbilder. Jag är med på en bild i Veckans Åland. Och under min haka har dubbelhakornas urmoder klamrat sig fast. Det ser ut som en pung."

haha hon är ganska rolig uppenbarligen. nåväl nu väntar jag bara på klyftpotatisen som är i ugnen. MMMMM OXFILÉ!!!!

Inga kommentarer: