tisdag, maj 22

det börjar dra ihop sig




imorgon är en lugn dag med picknick, foto och gk hela dagen lång, sen hem och plugga på teori som ett svin för dagen därpå börjar med teoriprov 08.15 & sen skolan och lipa till alla för att jag inte klarade det. sen hålla tal om global uppvärmning och banka vett i klassen. hem snabbt som fan och ha släktkalas med dunder och brak, förhoppningsvis få lite fina presenter (dyra), typ. HOPP i säng och fara till skolan, plocka ner utställninngen och HEM snabbt som blixten och göra iordning för mitt födiskalas på skullan. hoppas alla inbjudna kommer, och lite därtill! supa mig själv under bordet och grilla lite korv, ha kul som satan förhoppningsvis. snälla gör inte min födelsedag till ett fjasko gott folk (jaa okej dagen efter min födelsedag då)

det är slutet på min vecka. på lördagen är det streetrace men jag tror jag ska pusta ut och sova hela dagen efter all satans press, bububub

påtal om ingenting och allting läse jag julias blogg nyss och hittade att hon hade hittat anni på HEL LOOKS, skitfränt om man frågar mig. kolla själv

Inga kommentarer: