onsdag, maj 30

typ fyrtio




jag har tre liter vin i mitt rum, som jag får dricka när jag vill, och en bil som jag får köra med när jag vill bara jag har råd med bensin, varför fan kan jag inte få ha körkort också då?

idag stressade jag ihop min flashfilm så nu är den väl klar I guess, vet inte alls vad jag får för betyg på den eller nånting, men mats sa inget dåligt iallafall.

resten av denhär veckan kommer att bli lam autobahn. imorgon ska vi städa, uhm, som alla har gjort redan typ, kolla på film och sen spela volleyboll på lillaholmen om vädret tillåter, hoppas klassen är bättre än när vi övar haha.

på fredag ska vi ha mysdag på MK med picknick eller film, beroende på vädret, och sen är det lörda6 och avslutning och arkenbarken och fullt huvudddddddd sen sommarlov,

fan vad najs

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså först ska vi ju på middag, sen till arken. men vad ska man göra mittemellan?