måndag, maj 7

jag som trodde att du älskade mig på riktigt




efter helgens besök i sverige och på det smått giganiska nya topshopet i sthlm är jag frälst. det är fan den underbaraste platsen på jorden tror jag. så mycket olika stilar / material / färger / osv så jag blev helt vild. underkläder, klänningar, bikinis, en snygg simdräkt!, tröjor, topar, YOU NAME IT liksom. ted fick släpa mig därifrån med en kasse fylld med kläder för 1500 kronor typ. och dendär jättesöta 400kronorsklänningen med fåglar på hänger kvar och säger "madde, jag som trodde att du älskade mig på riktigt"


jag hittade jackan, (typ) och jag hittade skorna (oohyes i did) och lite därtill. men jag känner ändå dedär jävla jävla jävla shoppingbegäret i bröstet. jag får nog aldrig nog, nån gång ska jag springa fri på topshop med 5000 kronor i fickan och plocka åt mig hela butiken. "bara 6 plagg i hytten åt gången" kan ta sig i röven och jag ska köpa upp hela deras underklädesavdelning, maaawh kan ni fatta hur mycket jag älskar affären?

imorgon ska jag inviga mina nya shoes, jag älskar'om!

om jag inte blir hemma och kryar på mig lite, får seeeeee

love you all

Inga kommentarer: