torsdag, januari 3

hittelön




min situation är lite annorlunda än vanligtvis. jag bor i stan nu. fram till 29onde januari. jävligt skönt. exempelvis blir det jäkligt skönt imorgon när solli har lite kalas för oss närmaste och sen ska vi väl till arken, (fast jag är inte så jäävla sugen på det, jag saknar det inte liksom) det blir bra mycket enklare att släpa sig hem hit än hem till saltvik.

min skrivförmåga om den nånsin har funnits, har försvunnit. ring mig om du hittar den. jag är i kind of a need av den just nu. min kreativitet som jag vet finns där nånstans innuti mig är liksom död right now. svengelskan är bara en del av mig.

nyår var förövrigt ganska lugnt och skönt, och nollåtta blir förhoppningsvis likaså. jag är inte sugen på så mycket spänning just nu. men detdär med kreativiteten och det, get in touch.

3 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

mad is back ! tyvärr har jag inte sett den men den kanske är närmare dig än du tror ! eh ehehe

Anonym sa...

Hej Madde! Fick du också mail idag av rektorn? Ska du fara på "arbetsdagen" på fredag? Jag är lite nervös för att fara ensam... Haha. Det känns ju läskigt när det är läroplanskommitéerna, lärare, personal och direktionen :p

Anonym sa...

Nej jag kan förstå att du tycker så :P jo, jag tänker nog fara. Man får ju arvode för åtminstone 5 timmar så :D