onsdag, januari 30

som ni har längtat efter premiären av musikvideon


vi hade ett svenskaprojekt där vi skulle presentera svenskans olika språkdelar, och min grupp hade slang som tema. vi ville göra något lite annorlunda och roligare än en vanlig svensson-presentation så vi bestämde oss för att göra en raplåt. det utvecklades till en musikvideo och nu ligger den uppe på youtube.

videon är inspelad, påhittad och ihopklippt på under 2 timmar, och allting är helt improviserat så har lite överseende med text och filmning och idéer. tack. det var det.

killen som jobbar i disken på MKAB och har hål i tungan tror bergis att jag pernilla och gisela är kära i honom. jag har varit in dit minst 10 gånger på två veckor nu, och idag var jag in dit igen. för mig dators skull. för att mats och peter tvingade mig att nojsa om operativsystemsskiva och skit. och nu tror han inte bara att jag är kär i honom, han tror att jag är en idiot också.

"och så kan du kolla efter om det står nånting om R A M - minnet alltså, först R sen A sen M. det är ett slags internminne så att säga"

tack. tack som fan. haha. ja imorgon kanske min dator blir frisk igen. hope so. nu ska jag pussas med ted och sen ska vi måka vindruvor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahhaha, vad kul!! :D

Anonym sa...

Riktigt snygg stillbild måste jag säga.

Anonym sa...

OJ, jag är impad! :D:D jävlar var kreativa ni är!

fast åländska är inget snyggt i en raplåt, men det spelar ingen roll. :P

skitsnyggt!