torsdag, januari 17

what the hell



jag rotar igenom johannas garderob på jakt i nåt snyggt som funkar både som streetwear i stockholm och som funkar på arkipelags dansgolv. utan någon vidare framgång. en svart klänning med sidenband i midjan, ett laxrosa linne, och ett par baggy denimbirdsjeans ligger i toppen just nu. men man KAN inte ha baggyjeans på arken.

jag ska inte ens till arken. tror jag nu ja. imorgon kväll kommer jag vara så sätäns på G och om resten av klassen far dit kommer jag också sluta där. men det är så förbannat tråkigt på arken. jag är osynlig tror jag, haha, förra helgen satt jag ensam i en soffa i 20 minuter och glodde. not fun. om jag sitter ensam någon gång på arken / någon annan krog - TALK TO ME! MAKE ME LAUGH! jag är inte farlig god damnit!

ted ska laga mannagrynsgröt åt mig imorgonbitti, puss på det. bussen går från bussplan 07.30 - see you there m8s!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det går visst att ha baggy-byxor på arken! Jag hade det + converse + en t-shirt en väldigt oplanerat arkenkväll. Det var kul, och annorlunda :P

Anonym sa...

om jag ser dig helt ensam i en soffa på arken ngn gång så ska jag absolut ta dig under mina skyddsvingar;)

Madelen utan e sa...

idaskida : puss, i love you