torsdag, januari 31

premiär i bloggen



åh äntligen har jag funnit lite kreativitetslust. nu ska ni få skåda mina snygga, hippa, vackra, genomtänkta outfits som jag har i skolan! dagens bild fick en liten cencur på grund av en mensig och dålig hår-dag. jag tycker verkligen att jag fick till det med de snygga sockorna made by mormor och den läckra klänningen från H&M i fjol. till detta hade jag också ett halsband, men det åkte av när jag kom hem och lade mig i sängen och åt en choklapudding. nej men allvarligt. jag skall bättra mig med mix&matchningen tills imorgon, promise. kanske jag till och med slänger ihop en header när min dator är hel och hemma igen (förhoppningsvis imorgon.)

jag har också tjänat 18 euro idag! har i princip sålt både motljusskyddet och UVfiltret. nu åker annonserna ner från MK's väggar igen.

Inga kommentarer: