lördag, januari 19

puderrosa

jag har blivit helt frälst. helt fast. helt kär i färgen pudderrosa. och jag har inte ett endaste eget plagg i just den färgen. puderrosa och svart / grått / vitt är ju så jävla läckert! har någon nånting rosa att sälja till mig som är just såhär ljust och pudrigt som den här klänningen från forever21, så hör av dig. hihi jag var till stockholm igår med klassen, på formexmässan (där det för övrigt fanns så jävla mycket snyggt och fint och otroligt läckert så jag höll på fick spunk) och sen gick vi på stan ett tag. kan någon fatta att jag inte köpte ett endaste plagg!? jag var tillochmed in på topshop och kände på lite snygga klänningar på rean, men inte en liten tygbit fick jag med mig hem. jag är så jävla nöjd med mig själv. men nu vill jag ha nåt puderrosa. helst billigt och jävligt snyggt.


flera grymt snygga puderrosa plagg från forever21:



1. skjorta med frillor och fransar
2. tunn sommarklänning i bomull
3. långt linne / ärmlös tunika
4. babydoll tubklänning med svart överdel
5. pyjamas/underklädeslinne med tunna band

3 kommentarer:

Anonym sa...

De har klänningar på H&M (butik) just nu som är puderrosa upptill med puffärm och svarta nedtill. :)

Ang hästarna:
Nä, har ingen som rider honom i veckorna tyvärr. Bara mamma som går med honom typ 3 ggr och så rider jag på helgerna. :/

Anonym sa...

Finns det forever21 i Stockholm??

Madelen utan e sa...

anonym: nej det finns typ bara i USA och förenta arabemiraten har jag för mig :) GOOGLA!