måndag, mars 17

bilddagboken




jag har haft bilddagbok sen 2004. det är fyra år i år. jag har haft bilddagbok sen jag var en osäker fjortonårig brud med polotröja och ljusa jeans och freestyle. jag har haft bilddagbok på tok för länge. sist de ändrade designen kände jag att jag hade växt ifrån det. nu har desginen gjort om rejält, och jag orkar inte lära mig den. jag har växt ifrån det helt enkelt.

när f98 börjar kommentera ens bilder och man själv gick i trean när de föddes så ska man inte klaga på dem att de är små och pluttiga och omogna och har internet, man ska tänka på sig själv och se efter om man verkligen är sådär mogen som man försöker framstå i sitt CV.

det enda problemet är att det är skönt med en sån community där många ålänningar har samlats och hittat en och kommenterar och ger respons på ens bilder, men jag har en känsla av att jag kan göra samma sak på nåt annat ställe. typ som här på bloggen eller kanske fotodagboken.

interessant verkligen

Inga kommentarer: