onsdag, mars 19

illusioner möter fattig tystnad




nu sitter jag i min sovalkov med hårinpackning i mitt stackars färgade för tillfället rödbruna hår och jobbar på mitt examensarbete på min pc som jag låtsas att är en macintosh. i smyg gör jag om min dator till en mac, egentligen omedvetet (hehehh) ett litet appleklistermärke och ipodlurar i lurhålet gör att det känns lite mer fab än annars.

you wanna piece of mee.. nanana. undrar hur britney kunde ha en såndär snyggperiod i livet och sen ÅTERGÅ till skabbig knarkish? det var ju asballt att hon gav tillbaka till alla som vill ehheh ha en del av henne men vad hände sen kan man ju fan undra.

nu ska jag berätta en jävligt intressant sak. igår var jag och erica på romantisk middag till dinos och klämde i oss så mycket mat att vi fan rullade ut, och sen dess har jag varit så jävla smockig så jag har nästan spytt när jag har böjt mig ner och haft obehaglig värk och uppstötningar. hela jävla dagen! detta ledde till och med till att jag inte kunde fara på teori och andra skedet-körning! men nu för cirka en timme sen fick jag äntligen problemet ur mig heheheheh. så alla i klassen kan vara lugna, jag kommer inte sprängas under påsklovet.

kanske man skulle testa bli medlem på adidas igen ikväll då och se om de vill ha mig nu. jävla rövadidas.

1 kommentar:

Anonym sa...

krånglar det fortfarande med adidas?:S jag kan stämma dem om du dör av fetma , diabetes och åderförkalkningar. jag skyller på att det är deras fel för du aldrig fick bli medlem och göra ett personligt träningsprogram!