onsdag, mars 12

updatering från vasatrakten



hola amigos!

nu har nästan hela praktiken susat förbi, och erica och jag har ännu inte haft någon fight. det är helt otroligt tycker vi båda. men idag på tryckeriet höll vi på att bli lite griniga dock, när vi skulle bestämma vem som skulle säga till anders att han var en martyr mot oss och att vi vägrade jobba gratis för upc.

annat som har hänt är väl typ, vi har varit på teater ikväll. 'Kvinna på halvtid' heter den och är faktiskt sevärd, en så kallad fysisk teater är det också ja, en sådan hr jag aldrig vart på förr, men jag gillade det ändå. riktigt bra!

vi bara shoppar och shoppar vi, det är som att vara på en tre veckors shoppingresa med för lite pengar och för mycket tid. idag var vi till exempel på H&M igen bara för att vi hade lust att gå dit, och erica kom därifrån med fyra nya plagg och en ny väska, och jag köpte också två plagg, DOCK inte något av det till mig! impressing I say.

och nu jobbar vi på som fan med examensarbetena, och ni skulle bara veta hur vi kämpar. vi har dock ganska många problem och eftersom ercia t.ex inte kan få någon hjälp av mattttts i flash så är det mycket svårare. (speciellt eftersom dt är CS3 we're talking about). för mig är det nog enklare att jobba utan hjälp, det skulle bara vara att jag fick tummen ur rövvin och gjorde nåt också. borde hitta på lite ljug till min dagbok också så det låter bra och proffsigt.

BTW så om nån från klassen undrar så har jag kirrat flaskor nu! fyra hela stycken nya likadana ganska fräna faktiskt. tack blossom.

vi ses snart alla ålänningar! nu ska vi sova även fast vi inte ska på någon praktik imorgon. dock så ska vi ut på kvällen med simon och basse, så vi behöver lite krafter! CIAO