måndag, mars 24

vokalist '08




ahhh

kom nyss hem från solbacka där vokalist 2008 avgjordes. jag är skitnöjd, för moas bästa kompis ellen vann i klassen under 16 år och jakob sundström vann i klassen över 16 år. bäst ikväll enligt mig är faktiskt tråkigt nog de som vann publikens favorit. det blev delad första plats för mette och jakob. fan vad grym jakob var alltså, jag måste få det sagt en gång till. grym. grymt grym. kan trodde inte att man var kvar på åland för en liten stund. och mette var också skitduktig, jag har faktiskt aldrig hört henne sjunga förut, så jag blev impad. hon var till och med bättre än jag trodde! AWSOME!

tove var också bra, jag hade ingen aning om att hon kunde sjunga men det var helt amazingly fint. för att inte tala om hur mycket ellen ägde scenen MED FÖRKYLNING! de andra under 16 hade inte behövt komma dit at all.

allt som allt alltså en jävligt lyckad kväll. pernilla och ove filmade hela skiten, och det kommer snart komma upp på 24:as hemsida. nu ska det ätas mackor och ses på knocked up med tedou och vänta på att pernilla ringer och säger att hon inte fick skjuts hem till eckerö och vill komma hit och nassa.

ciao homies

2 kommentarer:

Anonym sa...

tackar!

Anonym sa...

jag trodde inte heller mina öron första ggn jag hörde mette sjunga!;P och vi har ändå känt varandra sen vi var små men jag hade aldrig hört henne sjunga. förrän för två år sen då hon var med i vokalist första ggn.