lördag, mars 22

skor

i förrgår tog jag mig i kragen och städade upp min skohörna i hallen. mamma har varit irriterad på den ända sen jag kom hem från vasa. och grejen är den att jag gärna sätter mig och plockar bland mina skor. jag älskar att putsa upp dem och skokräma dem och pussa på dem, utan problemet är att det inte finns någonstans att sätta dem sen när de är rena och fina. jag har redan två hyllor och ett skohörn, hur kan de inte få plats? nu har de vintrigaste paren fått åka med upp till min klädgarderob (för det är fan vår nu, säg inget annat) och det lämnar ju lite plats för nya skor! så därför sitter jag och kollar på topshops skosidor om jag skulle hitta nåt roligt, för jo just det;

igår var jag in på skopunkten hemsida för att kolla efter ett par bruna läderstövlar som jag såg att stina-lee hade köpt där, men på stövelsidan såg jag till min fasa att det bara fanns ett par fula tantstövlar! vad är det här? är alla snygga skor slutsålda eller hatar skopunkten bara mig? jag antar att det är det sista alternativet. jävla skitbutik. topshop gillar jag iallafall nu, eftersom de har börjat leverera till europa!


t-remmad rosa äkta lädersko från topshop

Inga kommentarer: