måndag, mars 31

!@?&$

fittan i helvetes satans jävlar vad arg jag blir!!11111111 jag kan svära på att jag aldrig nånsin kommer ta en endaste bild till till ålands yrkesskola! SATANS JÄVLA SKOLJÄVEL! jag har inte skrivit nåt kontrakt på att skolan ska äga mina bilder jag har tagit till våran skoltidning, och då är det min copyright. fittan! så då äger de bilden på christoffer som jag tog strax innan jag fotade hanna och bilden på cathrines öga jag tog innan jag fotade pernilla till inredning och de äger alla bilder jag har tagit i samband med när jag fotade till dendär jävla katalogen och de äger alla bilder som fanns med på minneskortet när jag fotade framsidan till den där fula broschyren om dubbelexamen också. FAN TA YRKES HÅRT I RÖVEN!

skönt att det snart är slut på det här jävla oseriösa helvetet

1 kommentar:

Hon predikar lika brinnande om glädje som om sorg sa...

haha jag vill också ha en klänning, men inte riktigt såndärn. men jag ska nog snika den av min kompis :D! Föresten så önskar jag jag med visste hur man gjorde sånadärna snygga bloggar, men man måst väl ha gått på media för att kunna de XD