tisdag, december 7

batatsoppa med chili



idag hade vi så sinnesgod sjukt.. eh, sinnesjukt god skollunch. jag vet inte om det hade något att göra
med att jag inte ätit mat på över två dygn, men jag har nog inte ätit en så god soppa på jävligt länge.
måste hitta något recept på batatsoppa med chili och laga typ 10 liter. äter ändå bara för att fylla buken
när joel inte är här. det är som att hela livets mening är ihopkopplat med honom nämligen. känns lite
tungt. men om nio dagar får jag se ljuset i slutet av en ganska lång och seg tunnel. jag vet att jag tjatar om
det, men nästan en månads ledighet i sällskap av bästa vänner och pojkvän och familj är faktiskt något
att tjata om. nu ska jag försöka reda ut vad en likviditetsbudget är. oh the joy hörrni.

1 kommentar:

Bobby sa...

Nääär ska vi äntligen få ses igen, sen sist som var typ den 14 augusti?! (förstår du hur länge sen det är,galet) puss