söndag, december 12

sunday schmunday


nej. den här natten var verkligen inge vidare hörrni. idag måste jag börja få julklapparna fixade och
väskan packad. det är tredje (nej?) advent idag. alltså jag blir osäker nu, är det faktiskt det? fuck. tredje
advent. som tur är så är det fortfarande tolv dagar till julafton. har en julklapp klar av tio och
inspirationen är oroväckande lackande. tänkte försöka vara lite konstnärlig och sådär, men den här
förkylningen, som äntligen börjar lämna min kropp, har gjort slut på all energi. tur att jag är ledig
imorgon, på tisdag ska jag till frisören (för första gången på över ett år) och på onsdag ska jag köra bil
till ekenäs. sedan är det jullov. finally.

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh, citatet! Från Kills - Cheap and cheerful, http://www.youtube.com/watch?v=G6wUPCqwWI8

Madelen utan e sa...

aj nååo, och fuck nu kommer jag ha den på hjärnan ännu en dag. fin låt.