torsdag, december 2

skoltorsdag


hårdesign på schemat, idag hade vi grundlig genomgång av alla möjliga sorters flättekniker.



jag gjorde en halvdålig fiskbensfläta så jag försökte pimpa den med fjädrar för att den skulle bli snygg. det blev den inte.


men annikas flätor blev fina åtminstone....




ida och hanna

susie qute-kind


flätade om mitt dockhuvud för tredje gången


och utanför fönstret är den fortfarande lika äckligt idylliskt


fotade cissi och ska försöka photoshopa in henne i klassfotot någon dag när jag inte har tusen andra grejer att göra.


sen spårade vi ur lite..


fotade lite i korridoren


cissi tyckte att det här var "en jättefin bild". jag vet inte riktigt alltså.


839 bilder senare


sen var det äntligen dags att fara hem, så vi dansade till bilen


skrapade lite rutor som hade frostat igen




hejdå torsdag.

Inga kommentarer: