lördag, december 18

YOU KNOW WHEN YOU'VE FOUND IT BECAUSE YOU FEEL IT WHEN IT'S TAKEN AWAY

fuck yeah äntligen jullov!!!!11111

.. antar jag att jag känner någonstans deep down. sitter hemma i mitt rum på hagaslätten och har myror i
ena foten. ungefär så intressant är min tillvaro. känner en lätt stress att få julklapparna klara och en liten
undertryckt ångest över att jag typ har noll euro på mitt konto. har åtminstone fått väskan uppackad och
smyckena upplockade. känns helt okej att sitta och göra ingenting egentligen.

joel for på kryssning med en hel bunt singelkompisar imorse och kommer hem imorgon. det här oroar
mig en aning, man såg hur hans ögon lyste av spänning redan igår. när jag rådde honom att inte göra
något dumt svarade han med lugn röst: "vad är dumt då? att slänga simon överbord? eller att jag skulle
råka slänga ett bort i huvudet på johan?" oh god.

nu ska jag sätta mig bakom symaskinen för första gången på jättemånga månader och sen ska jag
äntligen få äran att klippa min mamma. känns betryggande och så att hon är mer rädd än mig.

Inga kommentarer: