torsdag, december 1

1 DECEMBER

Okej, nu är det officiellt jobbigt nära till julafton och nyår. Jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp och inte heller hittat någon klänning att ha på mig under någon av de två högtiderna. Men! Låt oss inte fokusera på det, utan istället prata om hur himla duktig jag har varit ikväll. Jag har både fått en stipendieansökan och ett tävlingsbidrag med deadline 30/11 ivägskickade. Har tänkt mig att Kulturfonden ska hjälpa mig att göra mitt examensarbete lite roligare och lättare och att De ungas akademi ska hjälpa mig att kunna köpa livsnödvändigheter som skor, örhängen och smågodis i vår. Eller varför inte sponsra med ett nytt objektiv? Är duktigt trött på 50 millimeter. DUKTIGT!

Här är för övrigt mitt bidrag till tävlingen. Tack för din medverkan Frippe. Vinner jag lovar jag att skicka något som tack.


Nu ska vi bara vänta och se.

3 kommentarer:

heidi sa...

ooooh, hoppas du vinner!! :D

Madelen utan e sa...

andra eller tredjeplats går alldeles utmärkt också :D

angelica sa...

maaad, min stilguru, jag har ett önskeblogginlägg hos dig: tips på fancy schmancy jul- och nyårsklänningar! nu är jag ju lite taskig som hetsar om det här precis när du skrivit att du inte hittat några till dig själv, meneeh... du är ju så himla tjusig jämt och jag älskar vanligtvis dina tips! så hjälpa en stackare i nöd, plz :)