torsdag, december 1

KORALLORANGE

Glasögonormar deluxe

Igår på stan hände något som ingen någonsin hade kunnat förutspå. Jag blev blixtförälskad i en korallorange mössa från Gina Tricot. Var mycket kärlek i luften, så det måste ha varit något sådant som påverkade mig. För åtta Euro kunde jag faktiskt inte bara låta den hänga kvar, så den fick komma med hem trots att jag har gett mig själv lite av ett shoppingförbud utanför Nellys gränser.

För övrigt kanske ni minns när jag i fjol blekte Astas blonda hår så det lossnade i tvätten? Det börjar ta sig nu, snart kan man nästan kalla hennes hår för mellanlångt. Vill nästan skriva en kärleksförklaring till henne här bara för att hon är så fantastisk. Men det är bara att kolla i bloggarkivet och söka på "Asta" eller "Boo" så har ni det pretty much layed out for you där.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså... Du ser ut som en kvarleva från 80 talet... med glasögon,kasett och den aprikosfärgade mössan :)/mamma

Anonym sa...

Skräll att du köpte likadant Iphonefodral som Sandra har.

Madelen utan e sa...

klart jag gjorde! det var hon som tipsade om var jag kunde köpa den!

Anonym sa...

Mm precis. Egen stil in my ass

Madelen utan e sa...

Jaha, det är den diskussionen.. Att jag både har Acne tracks och ett iPhoneskal från Glitter nu? Verkligen, håller helt med om att jag är ett offer för konsumtionen och helt opersonlig. Det måste verkligen vara en plåga att öppna upp min blogg i webbläsaren!

Henrika Josefine sa...

HAHA shit jag dör :D Så jävla roligt hur vissa resonerar! Bara för att du har ett likadant skal TILL DIN TELEFON som någon annan så innebär det helt plötsligt att du inte har en egen stil!? Men sen att typ hälften av alla svenska modebloggare försöker se ut som Elin Kling, ja, det är tydligen helt okej..?

Madelen utan e sa...

Ja. Så verkar det ligga till. Eller?