lördag, december 17

REGN, NYA HEELS & RUBINER


Fint att vara hemma och ha någon (mamma) som kan stå i 90 graders vinkel med knäna och armarna rakt upp bara för hålla upp ens nya skor mot hallfönstret när man får en konstig fotoidé. Har legat utslagen sedan i torsdags på grund av dålig sömn, ångest och ett ton med jobb på axlarna. Det krävdes en natt med 14 timmars sömn i mitt flickrum på Hagaslätten för att få tillbaka någon slags livsglädje och energi.

Annars är det jävligt dåligt med julstämning här på Åland utan någonting som ens påminner som snö eller jul. Pappa fick gå och hugga julgran själv i år, ingen ville komma med honom ut i regnet. Själv lackar jag naglarna med Essies "Wrapped in rubies" och njuter av att kunna jobba med Illustrator på en stor iMac istället för min lilla Macbook.

Ikväll ska jag inviga mina nya fantastiska svarta klackar på Indigo i sällskap av Elin och kött. Kan inte bli dåligt.


bildkälla: http://www.lipglossiping.com/wp-content/uploads/2010/05/essie-wrapped-in-rubies-web.jpg

2 kommentarer:

Mats sa...

Hej,
Kolla vår nya webbsida och kommentera gärna vad du tycker.

Mvh
Mats
http://www.mm-brothers.fi/

Amanda H sa...

Snygg blogd du har :)