söndag, december 25

JULSTÄMNING

Hoppas alla hade en fin julafton igår med släkt och kompisar och nära och kära. Jag hade en riktigt bra julafton, ända tills jag öppnade upp bloggen.

Jag tillåter ju anonyma kommentarer för att ni alla ska kunna kommentera, ha åsikter och ställa frågor utan att behöva skriva vem ni är. Och så länge ni håller er till att försöka trycka ner mig angående min stil, mina nya skor, mina val i livet eller något annat som den här bloggen handlar om så är det helt okej. Jag bryr mig inte, eftersom jag ju faktiskt råkar gilla att stå för mina åsikter. Men kom igen, att börja hitta på orsaker till att min pojkvän skulle dumpa mig, är inte det taking it a step too far?

Well, nu ska jag fortsätta att vara hysterisk över min hy, äta julgodis och gnugga näsa med Joel. Ikväll ska jag svaja runt på mina svarta fantastiska heels på krogen, kanske vi ses!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha åh gud vad tragisk du är.

Maria sa...

Jag tycker du har en alldeles fantastisk stil. De höga klackarna är ju bara.. underbara!
Det är också skönt att du står upp för dina åsikter, bra jobbat!

cathrine sa...

Meh va är det för knäppis?

Catti sa...

Att folk orkar.. Försök att inte bry dig!

Anonym sa...

Knäpp för att jag råkar veta sanningen som tydligen Madde skäms över? Om du inte insett vikten av vad han känner så är det ännu värre än vi trott. Tycker synd om Joel. Försök se längre än näsan räcker så kanske du inte går miste om en jävligt bra kille. Skulle det varit jag skulle jag gett upp för länge sedan.