onsdag, mars 28

BLEACH/DYE/WHAT



Tadaa! Vilken historisk stund detta är! Min allra första bild med mitt nya objektiv. Givetvis ett självporträtt. Och många fler ska det komma. Kan inte dölja min glädje över att äntligen ha en brännvidd under 50 millimeter och en närgräns på under 20 centimeter. THE JOY FOLKS! THE JOY! Och vad ska jag göra med färgen på mitt hår nu då? Möjligheterna är ju oändliga i den här världen jag rör mig i. Har 30 Estenomer med färgpenslarna redo i salongen. Någon som har förslag? Superblekt? Slingor? Ingenting? Dip dye? Ombre? Svart?

.. ja jävlar, korvshopping var det.

9 kommentarer:

Evelina sa...

Dip dye! Fan, va snygg du är.

heidi sa...

ihihihi, det är som att bli nyförälskad. Madde 16 år är tibaks! ;)

Henrika Josefine sa...

Jag tycker att du ska ha en mörkare blond och kall nyans i roten och lite fading dip dye i topparna. Det vore nice!

Cecilia sa...

Åh vad snygg du e i pannlugg Madde! :D

Ida sa...

Supersnygg bild!

Anonym sa...

fin! askblondt skulle du passa i. :)

hanna, förbanna sa...

men madde, vad fint ditt hår är!

Sarah sa...

jag tycker "utväxt" för oss blondiner är snyggt, eller då ljusa toppar för brunetter. vill du prova på dip dye så testa isadoras hårmascaror :) finns på kicks och de flesta andra ställen med isadora.

....För pastell-toningar som dip dye håller sällan längre än någon vecka :S PUSS!

angelica sa...

åh, tanken på att få komma o fixa håret hos er... *drömmer*