onsdag, mars 21

FASHION SCHOOL

Ibland får jag lov att tvinga mig själv att pausa ett ögonblick och bara njuta av vilken fantastiskt rolig utbildning jag går. Tänk att vi på skoltid, bara just nu, får lära oss allt från olika spabehandlingar och marknadsföringstekniker till olika ledarskapsroller och samtidigt få vara kreativa och använda oss av vad vi kan och är intresserade av. Just nu skyfflar jag igenom höstvisningar för att göra en färgkarta över trendfärger inför hösten 2012. Älskar min utbildning. Önskar jag skulle komma ihåg det lite oftare. Och åååååååååh vad jag ska njuta av att jobba i den här branschen bara jag blir klar. En bransch som så många ser ner på för att det inte är "ett riktigt jobb". Om definitionen av ett "riktigt" jobb är att tjäna bra med pengar och göra skillnad så förstår jag faktiskt inte vad som syftas på?







Inga kommentarer: