tisdag, mars 13

IS THAT A GOOD THING?



Elin har alltid jävligt intressanta åsikter om just mina cv-bilder. Som ni kanske inte minns, men kan komma ihåg genom att klicka på den här länken, så tyckte hon att jag såg skrämd och skitnödig ut på den förra. Den här gången var det:

Jag: Jag har bytt bild på mitt cv!
Elin: Är det den du har på Facebook?
Jag: Ja.
Elin: Ja, jag tänkte precis säga det, att du ser ut som en skalbagge på den.
Jag: En skalbagge?
Elin: Ja du vet, svarta ögon och spretiga ögonfransar.
Elin: Men det är en fin bild.

Alltså, haha, längtar redan till nästa gång det är dags att uppdatera bilden. Vad ser jag ut som då mån tro? Ett cykeldäck? En giraff i motljus? Att vara vän med Elin Eriksson gör varje dag till en ny överraskning.

3 kommentarer:

Anna sa...

ditt cv ser jättefint ut :)

Madelen utan e sa...

Tack Anna!

Elin sa...

Haha, alltså det låter ju som att jag försöker sänka dig varje gång du är pepp över din nya CV-bild. Vill framförhålla att det icke är så. Är mycket stödjande hemmafru i verkligheten.