fredag, mars 2

VIETNAM DEL 1

Det är ett jävla jobb att gå igenom alla mina bilder från Vietnam, så här kommer en första del av bilder. Mer kommer.


Utsikten från vår balkong i Ho Chi Min


Borttappade i en rondell första dagen


1. Mamma och pappa ser nästan kära ut 2. Tillverkning av kokosgodisar


Papi och Moa


Antagligen den vidrigaste soppan jag någonsin ätit?


Finska pressfoton i krigsmuséet i Ho Chi Min


1. Dagens outfit 2. Kokosgodissmet


Chill på krigsmuséet


Vietnamesisk streetstyle



1. Nattmarknad 2. Streetstyle igen


Stadens baksida, flodens framsida


Typisk Vietnam-view


Paddlande tant i Mekongdeltat


Fler paddlande bruttor


Underhållningen på en fruktfest (?) vi blev bjudna på


Arbetscenter för människor drabbade av olika sorters handikapp


Sjukt finlir till detaljer för en tavla


Jävligt mycket nyplanterad skog i det här landet för reasons well known


Skobyte på stan


Stranden vid vår bungalow


En delikatess in the making - torkade bläckfiskar


Morgonmarknad på Phu Quoc

8 kommentarer:

Alina Liljeäng sa...

Åh, vad kul det ser ut! Jag var i vietnam för tre årsen med, har för mig att sånadära kokosgodisar inte var så goda?

Madelen utan e sa...

Det var nog göttigt, helt klart underskattat land. Och kokosgodisarna är inte helt tokiga once you get to know them! Matlagningen däremot...

Sarah sa...

FANTASTISKT<3

Linnea sa...

Jag älskar dina bilder Madde!

Madelen utan e sa...

Tack tack tack, värmer att höra!

Anna sa...

uuuunderbara bilder!!

Annika sa...

Heeelt suuuuuper fina bilder!!! :-)

Johanna sa...

Helt underbara bilder. Min familj och jag funderar på att åka dit så småningom. :) Får man fråga vad du använder för kamera och objektiv? Som sagt, jag är helt förälskad i bilderna.