söndag, februari 3

jävla klänningshelvete



nu är jag fan fittig! jag har kollat på en klänning i ett år nu, SUKTAT och SUKTAT och gråtit på kvällarma för att den har varit så dyr. hundraåttio euro har den kostat. nu är den på HALVA REAPRISET, alltså för femtio euro endast. och jag har inte ett lösöre att köpa den för. och så går frida och roffar hem den. jag är så ledsen. hur kan en klänning skapa en klump i magen? kära kära klänning, i want you so bad. hoppas den är för stor för frida eller för liten eller att hon inte vill ha den mer, så kan jag gladeligen köpa den för halva halva reapriset lite secondhand också. RÖV.

men imorgon ska jag till sverige, och förhoppningsvis hittar jag en ÄNNU snyggare klänning på H&M. jag har 200 kronors presentkort där ! vilket gör att jag för en liten stund jag låtsas att jag inte är pank! lycka!

nu ska jag fundera ut morgondagens outfit, ta loss lösögonfransarna som jag har lyckats sätta dit när jag skulle öva lite. de sitter fiddigt fint faktiskt nu. äh nu måste jag komma i säng!

UPDATE: det blir fan inte ens sverige imorgon. det är bara problem och problem. men efter en veckas planering och lite skäll från peter och lite samtal ringda blir det kanske succé på fredag? fest på båten och så låter great i mina öron.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag känner precis som du, jag är lika ledsen:p damn!