fredag, februari 8

15.15

idag bokade jag klipp- och färgtid på salongen till den fjortonde klockan 15.15. på alla hjärtans dag ska jag bli fin så ted kan bjuda mig på en jättemysig middag på kvällen, och jag bara kan sitta där och känna mig snygg.

idag förtjänade jag 20 euro också. och så blev jag av med mitt gamla motljusskydd och UVfiltret. jag borde verkligen köpa ett nytt för de pengarna, till mitt nya objektiv, men jag tror pengarna får gå till klippningen.

har jag förresten berättat att mormor ville betala min greklandsresa? det är helt under-jävla-bart! det är det bästa som nånsin hade kunna hända. nu till det viktiga: jag har popcorn i micron. CIAO

2 kommentarer:

Anonym sa...

din nya "look" på bloggen är mycket mycket fin!

Madelen utan e sa...

bnb: tack! jag har inte gjort så mycket, men det blev lite bättre än förut iallafall tycker jag också.