måndag, februari 18

det här med tatueringar



det är jävligt hett med tatueringar, om man hittar någon riktigt snygg en. ibland blir jag nästan lite sugen på att skaffa en, men eftersom jag har lite erfarenhet av mig själv. (jag är världens kameleont när det gäller allt som har med utseende att göra) så det känns som att jag skulle ändra mig så direkt ändå och inte vilja ha den ändå.

och skulle jag mot all förmodan gilla den så skulle någon till slut skaffa en likadan. och då känns det inte lika personligt mer. jag vill ha något som ingen annan har. kanske man skulle skaffa en som föreställde nåt riktigt jävla hemskt och fult så att ingen annan vill ha en likadan! fan jag är ett geni!

angelina jolie har iallafall hotta tatueringar såg jag när jag googlade efter en hårfärg åt catrin. jag blev sugen på att ha en photoshoot också, någon som är på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha fotosjuut! vem är det på bilden på din header?

fjauuuuuu sa...

jag skulle vilja bara jag var fotogenisk :[