söndag, februari 10

kan ni hjälpa mig med en grej?

jag skulle vilja ha åsikter på om jag ska byta till att börja blogga på http://mad.webblogg.se/ istället för här? det finns fördelar med bådatvå plattformer men sist och slutligen är det så att den här bloggen är stilrenare, modernare och ger ett seriösare intryck, medan webbloggen är personligare, enklare att layouta och hemtrevligare. nu har jag inte gjort någon header till webbloggen än, jag vill bestämma mig först, och så har jag inte riktigt tid.

snälla hjälp mig innan jag går och blir helt lost i mig själv
(påtal om lost så håller jag på laddar ner S04E01 & S04E02 !)

4 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

du skulle bara veta vad jag grubblar över samma sak

Anonym sa...

Föredrar den här bloggen. :)

Hon predikar lika brinnande om glädje som om sorg sa...

Den härär nog bra:D

Anonym sa...

Hört att man ska använda lokala produkter...