onsdag, februari 6

sexy mama

igår införskaffade jag mig ett par leopardleggings, som är så jävla HOT! jag vill använda dem varenda dag. imorgon måste jag gå och köpa ett par till, de är på rean på kappahl så de kostar ’bara’ 5 euro (så får jag göra nåt reafynd i år iallafall)

jag jobbar arslet av mig med den cobra magazine. jag har nyss frilagt cirka tusen bilder till skönhetssidorna, och sedan ska jag fixa en sida till på skönhetsdelen, och om jag hinner så ska jag fixa innehållsförteckningssidan och redaktionssidan. och imorgon ska jag och pernilla fixa modesidorna. och erica ska vara med och vara modell. jag känner mig inte alls sugen på att vara modell själv, hoppas någon annan vill vara eller att jag får klippa mig innan vi tar de bilderna. gosh. kanske vi ska antliga frisör i skolan att fixa frillor på oss! vilken snilleblixt.

jag har fått många snilleblixtar det senaste dygnet, på pernillas blogg har jag gjort om layouten som blev himla söt, och på oves uppslag till tidningen gav jag ett tips som sen blev skitsnyggt. och nu detta! och min uppsats till nästa vecka i svenskan går så fittigt dåligt.

sen är vi typ klara. typ. allt ska ju korras klart och göras om en par hundra gånger och läggas ihop också såklart, men SEN. då jävlar ska ni få se på kvalitetstidning. (åtminstone mina uppslag ehehehehehe)

1 kommentar:

fjauuuuuu sa...

ja du verkar ju ha tid med allt annat än att piffa upp min blogg :(