fredag, maj 2

1,2,3.. chilla



haha löjligt fånigt otroligt korkat men det får vara min läsks slogan. 1,2,3..chilla!

jag har gjort klart etiketterna nu till min läsk. nu återstår bara allting annat. om exakt en vecka ska det lämnas in och vara helt klart. varför känns det som det ännu en gång kommer bli så att man sitter och lipar kvällen innan över att man inte är klar, när man ha slappat bort tre veckors skolarbetstid på att snacka och babbla och förstöra för både alla andra och sig själv. 

ikväll skulle jag jobba gärnet på examensarbetet tänkte jag, men nu kommer erica och spelar guitarhero istället. SKÖNT. då slapp jag tänka på det mer ikväll, får bli imorgon. ni hör väl hur det här kommer att sluta?

nu till betydligt trevligare saker. jag hittade en massa trevliga klänningar på adorevintage.com nyss. bland annat en volangklänning liknande den som jag provade på gina tricot för någon 
helg sen. gå in och kolla vettja, och bli vårglada och tänk på allt roligt vi ska göra i sommar, festivaler, sola, bada, 
umgås med kompisarna en sista gång innan vi skiljs åt för alltid och... äh glöm det

1 kommentar:

Anonym sa...

madde. iunt fan är det sista ågnen heller !! TUST med dmig! så där fåt du inte säga.. :(