onsdag, maj 21

jaha



när jag kom hem från skolan hade jag lila hår och lila löshår. eller kanske mer röd/lila för att vara rättvis. efter 1000 tvättar och inpackningar ser jag nu ut som bilden ovan. bilden brevid är den nyans jag visade innan hon färgade. första färgningen blev så ljus att de lade en toning ovanpå. nu är toningen mörkbrun/lila och jag tycker inte alls om det. mitt hår är inte fint. jag saknar mitt gamla urbleka orange som fan. spola tillbaka ett dygn tack.

jag klandrar inte casandra. nåt blev fel uppenbarligen. men jag önskar att jag inte hade gått till frisör. varför gjorde jag det inte själv? jag vet inte hur jag ska lösa dethär nu. hjälp.


saknart, give me back (mitt 200 euros löshår är nu förstört)

1 kommentar:

Anonym sa...

trist! du passade verkligen i de orangea/röda tonerna.. men hår växer ju ut. även om det är en klen tröst. :/