onsdag, maj 21

varför helvete

.. lät jag någon röra mitt hår? det var så jävla mycket snyggare innan NÅN frisör hade rört det. snälla ge mig tillbaka mitt gamla oslitna brunorange fin jävla hår! aldrig igen ska en frisör få röra det. aldrig! imorgon ska jag göra nåt åt det, jag KAN inte gå omkring som en vandrande plogpinne med fejkorangehår som kommer bli pissgult när det bleks ur. om jag ska så ska måsta punga ut med ännu mer pengar så är det fan värt det, HATAR MITT HÅR

här är några bilder från helgen, med mitt fina hår. det som ser naturligt och snyggt ut. det var det där håret jag bara ville ha lite djupare rött. tack så hemskt mycket alla som har hjälpt till att förstöra det. tack.




1 kommentar:

Anonym sa...

får vi se en bild då? Det kanske inte alls ärså farligt som du tror? :)