måndag, maj 12

fanny update



när jag var på boxningen funderade jag på hur fanny kunde se så knasig ut, men jag tror det var näsan som blev alldeles för stor, bättre nu tycker jag. det är utmanande att rita fanny, jag ska rita tills det blir skitbra!

jag sitter och beundrar min rosplanta jag fick från småstjärnetävlingen jag var domare på förra veckan. jag måste nog lägga upp en bild på den senare när jag inte skakar så mycket i händerna av boxningen.. den är uuursöt.

jag orkar inte plugga. noll motivation. för ovanlighetens skull.. eheheh jag får skylla på att jag är en sån frisinnad estet som bara vill dansa och teckna och sjungaaa och inte läsa historia och seder och religions-lära !

2 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

OH vad fint. roligt att jag är utmanande :'D

fjauuuuuu sa...

förresten tror jag att kindbenet är en aning för spetsigt D:D::D