fredag, maj 16

trött

nu är jag trött på att blogga, illustrera, photoshopa och indesigna och sitta med krökt rygg vid en skärm och få dålig hy. jag vill shoppa och vara ute i solen i en snygg bikini och fräknar! spela volley med fanny, bobby, henki, pillan och tua en varm gosig dag på stranden.. ahh. ja just ja, om tre veckor är vi ju på zakynthos och gör just det. hur kunde jag glömma? hehe.

nä men jag tycker det kan bli varmt igen så man kan gå klädd i de röv-snygga levisshortsen och tishan jag hittade på ziczac idag för 88 respektive 42 euro. jeansen på bilden är bara liknande. men det här vill jag verkligen gå klädd i på krakows gator nästa vecka! yummie!



tshirt - http://www.amplifiedclothing.com/
jeans - google

2 kommentarer:

Anonym sa...

88! Makes my morning.

Anonym sa...

GRYMT SJUKT SNYGGT!! Snälla svara som kommentar i min blogg vart man kan hitta dessa godsaker haha xD Skit fint och du har jättefina kläder/saker :D