torsdag, maj 1

vappen avklarad

känner mig lite seg och trög idag. gårdagen spenderades först i skolan med klassen, sedan på backeberg med klassen och till sist hos yammi med klassen. vi sinade dock från 14 personer klockan 0800 på morgonen till fyra personer klockan 0200 på natten. ehehe. på backeberg spelade vi lite volley som gick ovanligt kasst, och grillade korvar och kött så det stor härliga till. några gick till arken och pillan och jag låg och gosade i yasmines säng. var en kärleksfull kväll med mycket pussar, mm!

träffade can von j utanför dinos vid 2-3 nånting tror jag (har ingen tidsuppfattning) och malin mådde inte så bra. sedan delade jag taxi hem med rasse och ted. eller delade och delade.. åkte med och pratade med chauffören om allt möjligt. när vi kom hem blev jag skitfull av en cider som jag drack i bilen. den liksom knäppte till bara. imorse när ted var och duschade så hittade han mina shorts och mitt linne på badrumsgolvet, hahaha

älska minnesluckor

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha älska minnesluckor säger jag också :D /malin

C sa...

Klockan var nog snarare 1-2 för jag kom hem typ halv tre, haha.