söndag, maj 18

nittonårskalas en vecka för tidigt





himla trevligt kalas jag hade. jättelyckat med fruktbuffé och chokladtårta! passade jättebra ihop. fina presenter fick jag också (förrutom pengarna alltså) bland annat hårspray och dust it (!) så nu kan jag vara fin i håret igen. vin sitter ju aldrig fel heller, och inte choklad heller för den delen. judys muggar är så himla fina, jag samlar på dem. och så kanske jag har råd att köpa dedär shortsen nu när jag fick presentkort! eller råd har jag ju faktiskt nu, men jag får se hur det blir.

funderade på detdär med vad man ska ta för betalt för studentbilder också. åttio euro kommer jag att betala till jacob, men det är lite väl dyrt känner jag. nåt mellan 30 och sjuttio känns som en lagom nivå. femtio kanske? nån som har förslag eller erfarenhet av det här?

Inga kommentarer: