onsdag, maj 21

jag hatar..

likgiltighet. människor som har inställningen "..men det här blir nog bra, jag orkar inte göra noggrannare"

när delar av låtar spelas endast i den ena hörluren på ipoden. bland annat många av kooks låtar.

att man inte kan lita på någon annan än sig själv när det gäller personliga och viktiga saker.

att mentos juiceburst ger laxerande effekt vid överdosering.

när folk inte tar en på allvar när man är arg. "..seså inte är det väl så farligt, nog är du lite glad nog innerst inne *kittel kittel*

smutsigt hår. jag kan inte ha en bra dag med smutsigt hår. det går inte. ansiktet blir flottigt och håret ligger antingen slickat längs skalpen eller står åt jordens alla jävla håll.

anonyma människor på internet. som egentligen ligger hemma och lipar för att de är så tjocka och fula och ensamma och värdelösa så de måste skriva nåt elakt till någon annan för att få tillfredsställelse.

misslyckande.
om man är inställd på att något ska bli bra men går åt helvete. till exempel om man går till frisören för att färga håret och det blir dåligt/slitet/förstört eller man ska skriva namnet på ett fint inslaget paket man ska ge till någon, och skriver fel/snett/slinter, eller skoluppgifter som ska lämnas in en viss dag och man inte alls är nöjd och skulle kunna börjat i tid.. vilket är nästa punkt..

lathet. den sortens lathet som intalar en att "det där kan jag göra senare, jag HINNER lätt skriva en 10sidors uppsats någon annan dag. idag ska jag åka inlines och pilla navelludd och ta det lugnt, jag HINNER senare. sen är det deadline och man slänger ihop nåt skit kvällen innan.

folk som spelar dumma. det är varken sexigt, coolt eller roligt att låtsas som man är korkad. det är bara jävligt korkat och dumt och ger dåligt intryck. ÄNDÅ finns det människor i min umgängeskrets som ibland spelar dumma för att få folk att skratta. LÄGG NER för fan

och att vara fattig. det suger. så finns det folk som kan bada i passionsfrukt och få eskort i vagn dragen av 4 snygga killar vart de än vill! dock fick jag 200 euro av mamma och pappa nyss, sååå egentligen anser jag mig själv fattig fast jag inte är det längre. det hatar jag också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem spelar duuum ? inte jag väl. för jag är nog på riktigt isåfall =) min mun är lite snabbare än hjärnan ibland barra

Anonym sa...

haha pilla navelludd, de som jag alltid brukar säga att ja ska göra efter skolan "sitta o fisa på soffan o pilla mig i navel"...................... BUHUUU ja kommer aldrig mera säga de till er på mk :(