lördag, maj 17

sauna

ännu en dag har spenderats inne framför skärmen. idag är det lördagen som har tappats bort bland alla timmars redigering. ska packa ihop en väska, ta på mina wayfarers, sno pappas cheva och fara till möckelö på bastu- och vinkväll ikväll. sen kanske vi tar oss till nån krog med lite tur. UMBRA skulle jag ville fara en sväng till och kolla in.

det är mycket på gång just nu. I give you: en vecka framåt in my life:
  • söndag: nittonårskalas med ASGOD chokladtårta, vaniljpannacotta och fruktbuffé. alla får komma!
  • måndag: skola, och seminarieveckan börjar = examensarbetetna ska presenteras och utställningen ska sättas upp. möte med de jag älskar om resan
  • tisdag: färga håret, se på presentationer, lämna in en broschyr jag gjort åt skolan
  • onsdag: ha presentation för chill och ställa ut det
  • torsdag: skola, sen far vi till krakow på kvällen
  • fredag: krakow
  • lördag: jag blir nitton år, vi besöker auchwitz

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag ha gjort en liten present till alla i klassen =) som en liten krakow present=)

Anonym sa...

Kolla gärna in i min blogg, jag lottar ut den omtalade H&M-klänningen där. :)

yourdailyinspiration sa...

Vad roligt, tack! :) Fin blogg du har!