tisdag, augusti 31

conny & sofia

connys och sofias bröllop var ett riktigt sensommarbröllop. trots att det lovats regn var solen
framme flera gånger. de där regnmolnen på himlen skapade perfekt fotoljus och gav mig softa
arbetsförhållanden. sofia hade sin syster som brudtärna och tack vare att hon var så känslosam
blev jag också det. jag grät tre gånger under vigseln fast jag inte kände en kotte där.
jag undrar om jag kanske har valt fel bransch, haha.

här är då alltså ett litet axplock av bilderna jag tog under dagen:

sc18

sc21

jjjj

47

sc95

sc01

sc75

sc101

sc91

sc73

sc64



sc176

sc175

sc155

sc150

sc255

sc112

sc219

sc229

sc223

sc180

sc190

sc192

sc204

sc222

sc233

sc212

4 kommentarer:

Stina sa...

Ser att du inspireras av min blivande bröllopsfotograf Jonas 'Silverfisken Peterson :D fint!

Madelen utan e sa...

jo jo jo, jag älskar hans bilder! men det kanske blev lite för tydligt när jag lade på bruset på bilderna också :D

UlrikaB sa...

Brukar läsa din blogg, har hittat hit via hanna t. :) gissa om jag blir förvånad när jag hittar bilder på halva släkten här på bröllopet :) bland annat är självaste bruden min småkusin! superhärliga bröllopsbilder i allafall.. verkligen fina!

Madelen utan e sa...

så roligt ulrika, och tack så himla mycket. ha det fint!