torsdag, augusti 26

wooooosh

alltså damn guys, det händer mycket just nu. har varit ute i skärgården på kökar sedan i
måndags med joel och haft the fucking time of my life. jag har lekt med kattungar, ätit
äppelkaka i sängen, legat i solen, myst i ett ensamt torp i regnet, rott öka
(tydligen heter det inte eka på kökar.. don't ask), gått på museum, hånglat

och en massa annat frikkin underbart. dessutom har jag jobbat klart på nyan och nu håller jag
på redigerar ut de sista bröllopsbilderna från mina två senaste bröllop. för första kvällen på
jävligt länge är jag nämligen ensam hemma. jag ska börja packa inför avresan till skolan, vasa
och asta (!!!!!) på lördag och blogga skiter ur er. men innan jag blir all yours ska jag käka
lax med ungsrotsaker och kolla på något jag nästan skäms för att erkänna: vampire diares.

catcha later babes!

skabbbbb

..tvätta håret borde jag göra också. damn.

Inga kommentarer: