lördag, augusti 14

jag har varit utan joel i exakt sex timmar

och jag dör av saknad. verkligen. jag känner hur jag torkar ihop och blir skrynklig på insidan. sakta
men säkert tynar bort. jag har inte sovit utan honom på flera veckor och en sak är jävligt säker,
ett gammalt halvsunkigt täcke i ett flickrum i saltvik funkar inte som joll-substitut. inte på långa vägar.

trtrtr

såhär söt och fundersam är han när han vill att jag ska sluta vara fotonazi och ta emot min väska istället.
gillar bilden.

3 kommentarer:

Susie sa...

skulle börja räkna hur många timmar jag varit utan mannen..det blev ca. 340. vidrigt. men man vänjer sig med tiden baby, man vänjer sig. puss

Madelen utan e sa...

åh baby! tänkte precis på dig. kollade på bilder jag hade tagit från någon kemilektion och började av någon konstig anledning sakna just finlandssvenskt fnitter. snart ses vi igen! iihhhhh

ida sa...

jag gillar också bilden!