söndag, augusti 8

det är söndag och jag har faktiskt fått saker gjorda

sondag

något av det värsta jag vet är folk som ständigt uppdaterar sin status med saker de har gjort. typ
"har precis dammsugit hela huset, varit ut på en joggingtur, betalat räkningar, klappat katten,
styrketränat och ätit en banan, nu ska jag se på skit-tv och pilla mig i naveln sen bla bla bla bla".
men eftersom det här är min egen blogg och ingen community-lets-get-together-sajt:

idag steg jag upp innan klockan tio, vilket är ett mirakel bara det. halv elva befann jag mig på
jobbet i dalbo och skrev en artikel om studiestöd. att börja dagen på det viset har fan gjort mig
nästan produktiv. jag har städat lite, jobbat med mina frilansgrejer, hittat min mobilladdare, fixat
min bil så den är i körskick igen, ätit gröt och nu ska jag dra och fota min kusin. produktiv mad it is.

Inga kommentarer: