lördag, augusti 7

hårdrömmar

fan vad sjukt. råkade precis somna en sväng i elins säng. för det första har jag sedan jag vaknade
känt konstiga och underbara dofter. doften av nybakade bullar, cola-isglass och
hallon- och mangosmoothie.
tror jag måste cykla till esso och se vad de kan erbjuda mig.
känns som det kan finnas lite av vad jag vill ha där. men det var inte det jag skulle skriva om. jag
drömmer nämligen skitofta att jag klipper av håret. sist jag drömde det drömde jag att jag klippte
en kort page (vilket jag i och för sig är jä-hä-hävligt sugen på) och nu drömde jag att jag klippte en
konstig bob. och varje jävla gång är det så fruktansvärt tillfredsställande första
minuterna, men slutar ändå i sen i tårar.
ungefär som det alltid är på riktigt också.
det är en jävla cirkus det här med hårklippande. undrar när jag klipper av det nästa gång?

enligt kalendern borde det vara dags snart..

Inga kommentarer: