lördag, augusti 7

en till solig kväll

igår for elin på kryssning till visby och lämnade mig ensam hemma. och att jag inte riktigt trivs
med att vara ensam hemma är ingen hemlighet. så en timme efter att elin stängt ytterdörren var
fanny, henke och bobby här. efter att vi druckit lite vin, ätit pistagenötter och fuldansat gick henke
hem och vi andra till indigo och another sunny night där oskar kalm och andreas
brändström dj:ade. där dansade jag och fanny oss helt jävla genomsvettiga till fantastisk indiepop
hela natten. hittade oväntade bloggläsare i hörnen på indigo och också en pontus. så när fanny och
jag ansåg oss klardansade drog vi till select och sedan hem till mig och chillade lite. somnade
gjorde jag halv sju när solen gick upp. fin kväll.

men hur mycket jag än gillar att gå ut och dansa så blir den här kvällen jävligt lugn och ensam.
hade tänkt skriva klart en text, köpa frukt, baka och pilla med bilder hela kvällen. och sakna joel lite.

Inga kommentarer: